2018. okt 05.

Indul az őszi Könyvünnep! Októberben is GÉNIUSZ NAPOK! 33. Géniusz Napok - 2018. október 11-12-13.

írta: Könyv Forrás
Indul az őszi Könyvünnep! Októberben is GÉNIUSZ NAPOK! 33. Géniusz Napok - 2018. október 11-12-13.

Ha kinéztek az ablakon, mostmár tényleg azt láthatjátok, hogy itt az ősz, hűvös van és egyre többször van "nem szeretem idő". Mi más is lehetne ilyenkor jobb, mint egy jó könyvvel bekuckózni a meleg szobába. Ebben segít a Géniusz Könyváruház!

Természetesen, az október sem marad Géniusz Napok nélkül! Tudjátok, ez a 3 nap az, amikor -20% kedvezménnyel vásárolhatjátok meg a legjobb könyveket (kivéve a tankönyveket, nyelvkönyveket és akciós könyveket). Október 11-én, 12-én és 13-án (csütörtökön, pénteken és szombaton) irány tehát a Géniusz Könyváruház!

33_geniusznapok.jpg

33. Géniusz Napok a Géniusz Könyváruházban! 2018. október 11-én, 12-én és 13-án, csütörtökön, pénteken és szombaton, amikor 20% kedvezménnyel vásárolhattok meg minden könyvet a Géniusz Könyváruházban! A kedvezmény nem vehető igénybe tankönyvekre, nyelvkönyvekre és akciós könyvekre. Géniusz Könyváruház - Miskolc, Széchenyi u. 107. - Telefon: 46/412-878 - www.geniusz.hu - A 33. Géniusz Napokon is minden könyvben géniusz!

Sok szeretettel és a legjobb könyvekkel várunk a Géniusz Könyváruházban!

Szólj hozzá

géniusz napok géniusz könyváruház